Vragen? Bel: 0318-769136 of mail info@dierendoktersshop.nl      

Meestgestelde vragen. Heb je nog vragen? Bel: 0318-769136

Wanneer kan ik mijn bestelling thuis verwachten?
Plaats je je bestelling en zijn alle producten op voorraad? Dan heb je je bestelling binnen 1-3 werkdagen in huis. Heeft één van de producten een iets langere levertijd, dan vindt je de levertijd van de gehele bestelling onderaan het productoverzicht in je winkelwagen. Meer over verzenden & bezorgen
Hoe kan ik een product retourneren?
Neem contact op met onze klantenservice, tel 0318-769136. Je krijgt dan te horen of we het product laten ophalen of dat u het zelf kunt retourneren, dit is afhankelijk van het product. Meer over retourneren
Hoe maak ik gebruik van de kortingscode die ik heb ontvangen?
In je winkelwagen vindt je onder aan alle artikelen een vak waar je de kortingscode in kunt plaatsen. Klik op de button "Gebruiken" en je ziet meteen de nieuwe, voordeligere prijs voor je bestelling.
Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?
Dat hangt er van af. Heb je net besteld en je bedenkt je, neem dan telefonisch contact op met de klantenservice, tel 0318-769136. Dan proberen wij de bestelling nog te annuleren bij het magazijn. Heb je eenmaal een bevestigingsmail gekregen dat de bestelling verzonden is, dan is annuleren niet meer mogelijk. Natuurlijk kan je dan nog wel gebruik maken van de retourprocedure.
Kan ik een product ook op een ander adres laten afleveren?
Ja, je bepaalt zelf het afleveradres. Wil je bestellingen soms op een ander adres laten bezorgen (bijvoorbeeld op je werk) dan kan dat. In je persoonlijke account, bij adresboek, kun je adressen invoeren en beheren. Als je een bestelling plaatst, kun je bij "verzendadres" (stap 2) kiezen uit één van de adressen in je adresboek.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kunt kiezen uit iDEAL (Nederlandse klanten), Bancontact/Mister Cash (Belgische klanten), PayPal, Creditcard of AchterafBetalen (vervanger van de papieren acceptgiro). Meer over betalen