Vragen? Bel: 0318-769136 of mail info@dierendoktersshop.nl      

Bestellen in 6 eenvoudige stappen

Stap 1 Producten zoeken & selecteren

Zoeken
Het zoeken van producten kan bovenin de website via: "zoeken" of met behulp van de uitgebreide filters. Binnen de verschillende menu's kun je filteren op specifieke kenmerken. Bij alle producten staat uitgebreide informatie. Dit kan je helpen bij het maken van een keuze uit ons uitgebreide assortiment.

Product(en) selecteren
Heb je een product gevonden dat je graag wilt bestellen, vul dan in hoeveel je er van wilt bestellen en klik vervolgens op: "In winkelwagen". Alle prijzen die je ziet zijn incl. BTW.

Winkelwagen
Als je alles hebt gevonden wat je zocht, de hoeveelheden hebt bepaald en eventueel een kortingscode hebt toegevoegd, klik dan op "Ga door naar afrekenen >" (rechtsboven of rechtsonder in het scherm). Je kunt nog eenvoudig iets wijzigen of iets verwijderen uit je winkelwagen. Onder elk product staat of het product op voorraad is of dat het product een iets langere levertijd heeft. Onder alle producten vind je de verwachte levertijd van de gehele bestelling.

Stap 2 Inloggen, account aanmaken of afrekenen zonder account

Vervolgens heb je de keuze om een account aan te maken, in te loggen en te bestellen met je e-mailadres en wachtwoord of af te rekenen zonder een account. Om bestellingen in het vervolg gemakkelijker te maken, raden wij je aan om een account aan te maken zodat je voortaan via je eigen DierenDoktersaccount kunt bestellen. Als je een account wilt aanmaken of wilt bestellen zonder account, vragen wij je om jouw specifieke gegevens in te vullen zodat wij weten naar wie en naar welk adres een product kan worden verstuurd. > Lees hier meer over de voordelen van een account

Stap 3 Verzend & factuuradres

Bij factuuradres bepaal je welk adres wij op de factuur mogen vermelden. Let op: we sturen geen papieren facturen. De factuur sturen we per e-mail naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij je klantgegevens. Het factuuradres kun je later altijd weer aanpassen in “Mijn Account”. Je kunt de bestelling laten versturen naar een ander adres dan het factuuradres, bijvoorbeeld naar je werk. Het verzendadres kun je hier invullen en opslaan in je account. Als het factuuradres gelijk is aan het verzendadres, laat dan het verzendadres gelijk aan het factuuradres.

Stap 4 Verzendmethode

Als je je bestelling graag wilt ophalen bij een DierenDokters-dierenkliniek, kun je tijdens de volgende stap een keuze maken uit één van onze dierenklinieken. Wil je jouw bestelling liever gewoon thuis bestellen, kies dan voor "Thuisbezorgen"

Stap 5 Betaalmethode

Kies daarna de betaalmethode die jij wenst. Het spreekt voor zich dat iDEAL de handigste en goedkoopste betaalmethode is. Maar je kunt ook met CreditCard of PayPal betalen. Onder strikte voorwaarden leveren we ook op rekening. Dit heet bij ons: Achteraf Betalen (de opvolger van de papieren acceptgiro). Kies je voor Achteraf Betalen dan toetsen we je gegevens altijd via Focum Commerce B.V.. Je dient eerst akkoord te gaan met de betalingsvoorwaarden van Focum Commerce B.V. als je op rekening wilt bestellen. Deze voorwaarden kun je voorafgaand aan het bestellen doorlezen. Als na een quickscan Focum Commerce B.V. besluit je niet op rekening te laten bestellen, dan kun je altijd nog via één van de andere betaalmethodes direct bestellen. De betaaltermijn is 14 dagen wanneer Achteraf Betalen akkoord is. Meer informatie over betaalmethodes en de toets bij Achteraf Betalen vind je onder de kop “Betalen”. Let op: bij iDEAL, Creditcard en PayPal wordt je bestelling meteen in behandeling genomen. Bij Achteraf Betalen wordt een toets uitgevoerd. Dit kan soms voor vertraging van de uitlevering zorgen. > Lees hier meer over betalen

Stap 6 Controle & Bevestiging

De laatste stap! Controleer nog één keer je order. Je kunt nog altijd iets wijzigen of producten toevoegen. Alles goed gecontroleerd en akkoord met de Algemene Voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie? Klik dan op "Plaats bestelling". Via een mail krijg je een bevestiging en/of de factuur. Dank voor je bestelling!

Bestelling annuleren

Oeps! Je hebt je bestelling geplaatst, maar je hebt jezelf bedacht. Dat kan natuurlijk gebeuren. Geen nood, maar neem zo snel mogelijk contact met ons op. Het liefst per telefoon, dan kunnen wij proberen de verwerking van de bestelling nog tegen te houden. Is de bestelling ook daadwerkelijk al verzonden vanuit ons magazijn, dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. Je kunt dan natuurlijk wel gewoon het product retourneren. Hoe je dat doet, vindt je onder "Retourneren".